Psy-fi och Berlin

Har haft två underbara veckors semester som började i Holland på Psy-fi festivalen! Jag och Felicia åkte buss vilket gick jättebra och vi hade det SÅ bra där. Så bra att jag faktiskt vill åka dit igen nästa år. Vädret var toppen och vi solade och badade varje dag, vilket tydligen var tropiskt för att vara i Holland! Allt varmt och fint som vi fått uppleva kommer jag bära med mig länge. Lite jobbig omställning att komma tillbaka till Sverige utan jobb och mål med livet.. Efter festivalen åkte jag mot Berlin, för att möta upp mamma som åkt dit med sin pojkvän. Hade tjatat och tjatat på att hon skulle komma dit så tillslut så gick det! :D Hade suuuperdagar där med både turistande och sena nätter med dans! Mamma var på rave med mig i Berlin, hur coolt!!!? Hon stannade i 3 dagar, men jag ville stanna i några dagar till så jag flyttade till en annan stadsdel och hostel och ägnade dagarna åt att cykla runt och kolla på allt, och äta fantastisk veganmat! Och nätterna var jag ute och dansade! Det var en väldigt erfarenhet att resa själv, men också så skönt att göra precis vad jag ville närsomhelt. Också här träffade jag många trevliga och roliga människor. Sista natten kom jag in på Berghain, den coolaste klubben i hela Berlin typ, och det var helt galet där inne. Många jag pratat med tidigare sa att det var omöjligt att komma in och de hade försökt flera gånger, men jag lyckades haha! Är så himla nöjd över det! En riktigt bra resa med andra ord och jag ser fram emot att komma tillbaka till både Psy-fi och Berlin! :)
 
<33333333333333333333333333333333333333333333333
Allmänt | |
Upp