Höst

Förra veckan åkte jag och Enzo till Malmö för att hälsa på hos Felicia och sova över! Såå mysigt och skönt att komma hemifrån lite till storstaden! Enzo som aldrig åkt tåg eller varit i en stor stad fick utsättas för det mesta, 2 hundcafé bl.a och han tog det mesta med ro. Duktig gammal bondhund hihi! :) Jag lagade veganskt bacon till Felicia och vi var ute och gick i ett soligt Malmö!
 
I lördags var det äntligen dags för Hubertusjakt och den gick suuuperbra! Det var skitroligt och Pixar var jättetrevlig när jag satt på och hoppade alla hinder utan att tveka! I transporten innan och efter var han väldigt nervös och skakig dock. Pappa körde mig och jag lyckades få upp Emil som verkade tycka det var ganska roligt också. Och mamma och Peter kom också med Enzo så alla var på plats. Var lite nervös för att mamma och pappa skulle tycka det var jobbigt men allt verkade gå bra och jag är så tacksam att alla mina älskade var där och stöttade mig! :') Bara sån lycka hela dagen vilket syns på bilderna, jag ler som en tok på varje haha! Peter tog skitfina bilder som jag inte laddat över än, men har några från mobilen och Öveds hemsida!
 
Väl hemma laddade jag om för en inflyttningsfest/halloweenfest men när jag var färdigsminkad och redo att åka så sögs all must ur mig. Väntade på nästa buss, och nästa buss. Ville egentligen bara vara hemma och äta och vila, men alla andra i min ålder var ju ute och festade så då borde jag ju också göra det. Så dumt, jag bryr mig fastän jag inte borde. Med den inställningen stannade jag på festen i typ 2 timmar, mådde skitdåligt och stack och mötte Emil som var på en kareokebar som fick mig att må ännu sämre, tills vi tillslut kunde ta bussen hem till Emil och sova. ångrar så mycket att jag åkte iväg, visste att kvällen skulle bli dålig. Efter att haft en sådan toppendag tidigare fylld med glädje och lycka till att totalsumpa den, så besviken på mig själv och mina val.
 
Här är några fina bilder från mina dagar!
 
 
 
Allmänt | |
Upp