Julay

Är uppe lite för länge ännu en dag. Har svårt att varva ner efter att jag slutar om kvällarna runt 23. Mitt jobb går toppen faktiskt och det är väldigt roligt! Tar ca 5 min att gå dit dessutom vilket gör det ännu bättre!
I helgen var jag ledig och var med Emil och i Malmö och dansade. Fint men polisen är faktiskt svin som stängde ner musiken trots vi inte störde någon och ingen var våldsam eller något sådant. Förra veckan var jag, Anni och Vican (och Felicia en liten stund)nere i Falsterbo en sväng. Tycker inte själva tävlingen är särskilt spännande längre men mysigt att gå rundor och hänga med fina vänner! Det var ösregn och solsken under hela dagen, och vi satt på läktare utan tak i ösregn hehe, mys! Nu ikväll efter jobbet har jag suttit och gjort en spotifylista med bra låtar att ha på jobbet! Såå najs! Annars då? Mjä, mål för morgondagen är att gå upp innan 12 och hinna rida och tvätta innan jobb haha!
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Nyttig frukost

Upp